#CYMES

Hejka!

Dziś przychodzę do was z moimi ulubionymi soczkami od Victoria Cymes. Chyba każdy z nas dobrze zna tą firmę 😍 Firma na rynku jest od 1981 roku i oferuje całą game produktów takich jak: Wody źródlane, Napoje, Syropy, Soki, Musztardy oraz Napoje Energetyzujące. Wszystko barwne i bardzo ładnie przedstawione. Tej firmie zaufało już bardzo dużo konsumentów 💕 To produkt na Medal! Nic dziwnego. Przepyszne smaki w dobrej cenie i niemalże wszędzie dostępne. Marka cały czas idzie na przód, powstają nowe przepyszne samki, którym ciężko jest się oprzeć. Największym powodzeniem cieszą się soki te w szklanych butelkach. Idealne w podróż, do szkoły, do torebki. Można zabrać je dosłownie wszędzie. Ja również je uwielbiam, także podaje je mojemu dziecku, zawierają potrzebne witaminy, które wchodzą w skład dziennego zapotrzebowania. Idealnie!
aaa i bym zapomniałą... 😮 Pamiętam, że u nas w domu często babcia kupowała te syropy zagęszczane w 3l baniakach, do rozlewania z wodą, dodawała je również do słoików w których były wiśnie, truskawki (przetwory) 🙈 Za to ja byłam bardziej zwolenniczą soczków jabłkowych w kartoniku ze słomką, pamiętacie? 🙊 W szkolnych sklepikach było ich pod dostatkiem, pije je po dziś dzień 😋 👄👄  Jestem ciekawa jakie wy macie ulubione smaczki..?
Odsyłam was do kilku zdjęć iiii...
👇👇 Zapraszam na ich strony, tam dowiecie się o wiele więcej 👇👇

http://www.cymes.pl
https://www.facebook.com/victoriacymes/
https://www.instagram.com/victoria_cymes/









Komentarze

  1. Bardzo lubię soki Cymes, najbardziej smakuje mi marchewkowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne soki. Też je bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie spróbować tego mandarynkowego. Nawet nie wiedziałam, że taki jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszystkie soczki od Cymes ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie piłam tych soków, jestem ciekawa jak smakują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, ze uwielbiam te soki. I gdybym mogla to pikabym je codziennie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Firme znam, kilka razy pilam ale dla mnie sok jak sok,szalu nie ma ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Znane marki i ich podróbki!

Olej Kokosowy na włosy!

Typy Figur 2