Facial Skin

Witam!
Tak jak pisałam o pojawieniu się posta na temat skóry twarzy. Tak dziś oto i on.
A więc tak.. z góry uprzedzam, iż mam cerę suchą i naczynkową.
Więc bardziej będę kierować się do osób, które maja ten sam typ cery.


No to zaczynamy.
Parę słów na temat tego, że kiedyś miałam cerę mieszaną, lecz z czasem skóra się zmieniła. Gdyby nie badanie, które miałam robione w tamtym roku to dalej myślałabym, że nic się nie zmieniło i pewnie takim sposobem pogorszyłabym jej kondycję jeszcze bardziej. Ponieważ przez preparaty, które używałam do skóry mieszanej nabawiły mnie krostek na polikach, a te z kolei zamieniły się w plamki i dziurki. Odkąd używam produktów przeznaczonych dla mnie. Koloryt mojej cery oraz witalność w stu procentach się polepszyła. Zakupiłam kilka produktów, których nigdy wcześniej nie używałam i jestem ekstra zachwycona. 
Produkty nie są drogie, a efekt powalający.

Krem do twarzy pod prysznic 2w1 od EVELINE. 
Mleczko oczyszczające i krem nawilżający idealne połączenie. Co do demakijażu sprawdza się świetnie. Kosmetyk nakładam na zwilżona skórę twarzy i okrężnymi ruchami wmasowuje. Do tego używam silikonowej szczoteczki do oczyszczania oraz masowania twarzy, łatwiej usunąć makijaż. Szczoteczka od KILLYS.



Krem kozie mleko na dzień i na noc od EVELINE. 
Skóra po nim jest bardzo nawilżona, koloryt wyrównany, twarz jest delikatna, wygładzona oraz odżywiona.Zawiera masło kakaowe. które natłuszcza suchą skórę, a Koenzym Q10 działa przeciwzmarszczkowo. Efekt już po pierwszym użyciu. 



Naturalny Krem Oliwkowy od firmy ZIAJA. 
Idealny dla osób, które maja bardzo przesuszoną skórę oraz skłonną do podrażnień. Przywraca prawidłowe nawilżenie oraz łagodzi podrażnienia. Twarz staje się bardziej uelastyczniona. 



 ANEW CLINICAL to krem-maska na noc.
 Ja stosuje go zazwyczaj 1- 2 razy w tygodniu. Po nałożeniu kosmetyku twarz pokrywa sie tak jakby gumową zasłonką. Krem zawiera kwas hialuronowy i kapsułki masła shea. Jest odpowiedni dla skóry wrażliwej. Regeneruje oraz nawilża. 




Olejkowy rytuał od L`OREAL PARIS. 
Olejek bardzo odżywia skórę. Przywraca witalność oraz zwęża pory. Ja lubię go czasem dodać do kremu, wystarczą dwie kropelki troszkę kremu i całość nakładam na twarz. Unikam okolic oczy, ponieważ gdy olejek się do nich dostanie zaczynam strasznie łzawić. Świetnie regeneruje.




Oliwkowa woda tonizująca z witaminą C, na co dzień od firmy ZIAJA.
Delikatna mgiełka zawiera esencje z liści zielonej Oliwki oraz witaminę C.
Daje fajne uczycie świeżości oraz schładza twarz. Często gdy spędzam czas w domu bez makijażu, lubię sobie spryskać twarz tą mgiełką, ponieważ fajnie łagodzi i twarz jest cały czas nawilżona.


Maseczki do twarzy.
 Ja maseczek używam bardzo dużo. Tych od EVELINE, BIELENDA, LIRENE, ZIAJA, PERFECTA, AA. I naprawdę nic tak nie pomaga jak odpowiednio dobrana maseczka. Nie będę tu pisać o działaniach, bo tak naprawdę wszystko jest opisane na produkcie, a tu mam 3 przykładowe. Naprawdę zachęcam każdego do kupna maseczek, oczywiście odpowiedniej pod wasz typ cery.


Wszystkie te produkty dostępne są w Rossmanie.
Całusy :*

Komentarze

  1. Mam tą oliwkową wodę z Ziaji i bardzo ją lubię :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę jest super i też ją bardzo lubię 👌🏻 I wzajemnie :))

      Usuń
  2. Mam ten krem do twarzy pod prysznic i w sumie dawno go nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten krem jest dla mnie nr. 1 ! Ale słyszałam, że mają go wycofać :(

      Usuń
  3. Lubię tę oliwkową wodę z Ziajki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam to wszystko co Ty z ziaja i byłam zadowolona :-)

    www.pauladowlasz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę Ziaja ma super produkty i również jestem bardzo zadowolona :))

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy post, a produkty z Ziaja niektóre są naprawdę fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuje :) Dokładnie tak :*

      Usuń
  6. Muszę spróbować tego olejku. :) Ale nigdy w życiu nie słyszałam o kremie pod prysznic! Aż się zakrztusiłam czarnym bzem.

    www.monarea94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam ten Olejek :) a co do kremu ja też o nim się słyszałam, a dowiedziałam się o nim z Instagram i też nie mogłam uwierzyć, że coś takiego jest :D To jest mój nr.1, ale niby mają go wycofać... niestety nie wiem ile w tym prawdy, ale pogłoski są :( a i szkoda ...

      Usuń
  7. Kocham dbać o swoją cerę i uwielbiam różnego rodzaju maseczki. Najlepiej sprawdzają mi się koreańskie kosmetyki.
    http://wxkx.blogspot.com/2017/03/ulubiency-lutego.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koreańskich maseczek niestety jeszcze nie stosowałam, ale chętnie się tym zainteresuje :)

      Usuń
  8. Miałam ten krem do mycia twarzy z Eveline i bardzo lubiłam. Obserwuje i zapraszam do siebie ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam się na tym ale muszę podesłać ten wpis moje dziewczynie ona w tym się odnajduję. ale sam wpis zachęca do kupna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! I Cieszę się, że mogę zachęcać do kupna moich ulubionych produktów :))

      Usuń
  10. Bardzo lubię firmy Ziaja i Eveline, muszę wypróbować olejek od L'Oreal.
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Krem z ziaji jest cudowny! Bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie widziałam nigdy tego olejkowego rytuału L'Oreal, a brzmi ciekawie, jeżeli zwęża pory :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Znane marki i ich podróbki!

Olej Kokosowy na włosy!

Typy Figur 2