#rocznedziecko

Hejka! Hej!


Dzisiejszy post inny niż zwykle, ale bardzo ważny dla mnie! Dokładnie kilka dni temu moja córeczka miała swoje pierwsze urodzinki 💕 Wprost nie mogę uwierzyć jak ten czas szybko leci i jak ona szybko się rozwija. Poświęcam jej niemalże 100% uwagi, wykorzystujemy czas do cna, tak aby ani minuty nie przegapić. Jesteśmy niemalże Non-Stop razem 🙈 Dużo jej tłumacze, pokazuje, rozmawiam do niej, bawię sie z nią i jak na swój wiek jest bardzo mądra, grzeczna, ciągle się uśmiecha i szybko kuma o co chodzi. Nie wyobrażam sobie jej braku. Wypełnia każdą moją sekundę. Jest dla mnie jak przyjaciółka, (chodź jeszcze nie odpowiada w naszym języku 😄), ale gdy tylko zacznie, to jestem pewna, że stworzymy zgrany duet! Mama i Córka! Najważniejsza osoba w moim życiu! A tak by the way, to przychodzę do was z fotkami robione przez nią samą 💁 Jestem wniebowzięta jak świetne zdjęcia zrobiła. Są znakomicie nasycone, brak jakiegokolwiek mankamentu, uchwycona natura, zdjęcia wykonane z wózka (zresztą jak widać), w ruchu, naturalne. No powiem wam, że coś niesamowitego! Mi niekiedy fotki w miejscu wychodzą beznadziejne, a tu naprawdę ogromy podziw. Roczne dziecko! Za każdym razem gdy weźmie telefon do rączki włączy aparat to zrobi jakieś świetne ujęcia lub też nagra filmiki. Mam tego całkiem sporo na telefonie, a później przeglądam co tam napstrykała. Chyba ma ukryty talent 💪 Trzeba będzie dobrze o to zadbać, ponieważ nie jestem w stanie określić czy jakiekolwiek roczne dziecko potrafiłoby tak operować telefonem-aparatem. Bynajmniej nie znam takiego dziecka. Zresztą! Oceńcie proszę sami, jak waszym zdaniem wyglądają te fotki z przypadku 😍 Nawet spójrzcie na samochód, który jest wyraźny, a jedzie i również my się poruszamy.. Szok! aaa.. teraz życzę spokojnego i miłego wieczorku. Zapraszam do oglądania 💖












Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Znane marki i ich podróbki!

Olej Kokosowy na włosy!

Typy Figur 2