Sylwestrowa Stylizacja

Kochani! 


Witam was w tym Nowym Roku 2018, który zapewne wkroczył już w wasze życie na dobre. Z racji tego, że to mój pierwszy post w tym roku, chciałam wam życzyć z całego serduszka 💓
Wszystkiego co najlepsze, aby ten nowy rok przyniósł wam dużo owocnych sukcesów
Spełnienia wszystkich marzeń/planów
Samych kolorowych dni, licznych kontaktów towarzyskich, nowych wspomnień
Więcej czasu spędzonego z rodziną
Spokoju, miłości, ciepła oraz życzliwości
Optymizmu i powodzenia zarówno w życiu prywatnym jaki i zawodowym
a co najważniejsze..👇
Zdrowia dla was i dla waszych bliskich, bo zdrowie to priorytet! 



Na zdjęciach przedstawiam Sylwestrową stylizację - moją i mojej małej Kruszynki. 
Fotki postanowiłam dodać, ponieważ miałam kilka zapytań o Sukienkę T-shirtowa. Gdybym wiedziała, że tak bardzo przypadnie wam do gustu, to na pewno zrobiłabym ich więcej, natomiast same zdjęcia robione są samowyzwalaczem lub z ręki i nie są one dość dopracowane. Więc z góry przepraszam za jakość.. Jeżeli chodzi o całą stylizacje wolałam żeby była ona prosta (w końcu, w prostocie siła), mój T-shirt wspomogłam czarnym dość obszernym paskiem z modną klamrą. Rajstopy - klasyczna czerń z grubszego materiału, skupiłam się głównie na tych, ponieważ gdybym dodała rajstopy w jakieś wzory, zwyczajnie w świecie byłoby tego za dużo. Wystarczająco już dzieje się na górnej części ciała. Kurtka dżinsowa wydaje mi się, że idealnie dopełnia cały look, ale również świetnie sprawdziłaby się tu typowa klasyczna czarna ramoneska, ale niestety owej nie posiadam. Jeżeli chodzi o dodatki, to już wedle uznania. Ja postawiłam na duże kolczyki, w końcu raz można 😋 Standartowo długi choker, bransoletka i zegarek, a co do butów niestety nie ma tutaj zdjęcia, ale wybrałam zwykłe papciaki aby było wygodnie 🙈 
Jak wam się podoba taka stylizacje ? Dajcie znać w komentarzach. 
Odsyłam was również na mój instagram 👉 KLIK 👈 
Natomiast jeżeli chodzi o moją córkę, to ma ona na sobie body na długi rękaw w kolorze brudnego różu, tiulową sukieneczkę w gwiazdeczki i białe rajstopki, a całość również dopełniłam dżinsową kurteczką, której niestety nie ma ubranej na zdjęciach, ale dodam fotę samej kurteczki poniżej i dodatkowo opaska na główkę. 




































Kolczyki - HM
Choker - ALLEGRO
Sukienka T-shirtowa - HM
Pasek - STRADIVARIUS
Kurtka Dżinsowa - VERO MODA
Rajstopy - GATTA
Zegarek - Apart
Pierścionek - HM

Lidziak:
Opaska - PEPCO
Body na długi rękaw - PEPCO 
Sukieneczka - HM
Rajstopki - PEPCO



Komentarze

  1. TAka stylizacja nada się także na jakieś imprezy, domówki :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, jak najbardziej ❤️ Byłam właśnie u znajomych w domu i idealnie się sprawdziła 👍🏻

      Usuń
  2. Świetna ta Twoja stylizacja! Bardzo mi się podoba ♥️

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo podobny T-shirt i noszę go zawsze latem, bardzo mam miłe wspomnienia związane z nim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat ten zakupiłam w H&M i też się z nim polubiłam, świetnie się w nim czuje ☺️ Uwielbiam tego typu looki 😘

      Usuń
  4. ładne zdj

    https://emistrazaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Łobuziarrrrrski zestaw- jak najbardziej moje klimaty, absolutnie nic bym tu nie zmieniła :)
    Świetna sukienka i katanka :)

    I malutka pięknie wygląda, jaka księżniczka <3
    ile ma ? :) moja 4 miesiące :)
    Widzę sylwester u Ciebie tekże kinder party, tak jak u nas hehehe :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Znane marki i ich podróbki!

Olej Kokosowy na włosy!

Typy Figur 2