Mommy


Dzień dobry Wieczór wszystkim!


Po bardzo, ale to bardzo długim czasie w końcu postanowiłam dać o sobie znać! 
A mianowicie..
mój świat nabrał teraz całkiem innego smaku, barw, rozmiarów, tempa. 
Z czego i ja i mój partner jesteśmy bardzo zadowoleni.
 No i mamy nadzieje, że będzie to trwało jak najdłużej, a nowych wrażeń i przeżyć będziemy mieli pod dostatkiem ❤
Tak jak zaznaczyłam wyżej i pewnie większość osób zdążyło zauważyć na moim IG czy SNAPIE (zachęcam do obserwowania), iż moje życie pisane jest na wariackich papierach.. 
Wiele się w moim życiu dzieje, ale co jak co, nie chce tego zmieniać.
Bo po co ?




Spodziewam się dziecka! 
Termin porodu mam na Maj ❤️
 Jestem strasznie szczęśliwa i nie mogę się doczekać, aż ta mała kruszynka będzie z nami :) 
Również nie tylko to jest u mnie sukcesem :oo 
Gdyż od początku stycznia zamieszkujemy w pewnym pięknym, cudownym mieszkaniu,
 które będzie służyło nam przez długie lata! 
Mieszkanie w pełni urządzamy sami, wiec potrzeba troszkę pieniążków oraz siły, aby to wszystko idealnie dopieścić.
Poza tymi wielkimi sprawami jest jeszcze spora ilość małych rzeczy, ale to już są bardziej tematy poufne między mną, a moim mężczyzna. 
Nie ma co wszystkiego teraz zdradzać. ;)))
Zbiegiem czasu na pewno będziecie wiedzieć więcej.




Obecnie kompletuje wyprawkę dla małej, bo chce aby było wszystko dopięte na ostatni guzik!
Nie może być plamy.
oooo, nie !
Może dajcie znać czy chcecie żebym do was pisała, no i czy sie stęskniliście.
hmm.. ? :*







Ps. Ja jestem bardzo zadowolona z tego jak zaczął się u mnie rok 2017.
a u Was jak to wygląda ?
Buzka :*

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Znane marki i ich podróbki!

Olej Kokosowy na włosy!

Typy Figur 2