Bells

Cześć :)

Mój outfit. 
Nie ukrywam, że lubię łączyć ze sobą elegancje z totalnym luzem.
Nie każdy musi się zachwycać, lecz myślę, że jest to dość ciekawe połączenie. 
Uwielbiam bawić się kolorami, wzorami i łączyć je ze sobą.




Jak widać na zdjęciach: 
Modna kurtka bomberka w kolorze khaki
Elegancka i zarazem delikatna koszula w czarno-białą kratę. Nieco dłuższa od zwyczajnej...
Spodnie, jak na razie nr 1 u mnie w szafie "Dzwony". Powracają do łask. 
Czapka, szalik. Jak wiadomo niezbędne w taką pogodę.
Bardzo fajna i teraz modna torebka z frędzlami. 
No i już pokazane wcześniej buciki. Świetnie pasują do każdej stylizacji. 











Kurtka duża, bowiem pożyczona od mojego faceta. 
Nie wygląda źle, lecz nie ukrywam luźne rzeczy to wygoda, a niekiedy zwyczajnie dobrze wyglądają.
I większość osób dobrze się czuję w luźnych ciuszkach.





Mam nadziej, że komuś wpadła w oko moja stylizacja.
Piszcie w komentarzach jak wam się podoba.

jacket - Cropp
shirt - butik Złota Ciżemka
trousers - H&M
bag - H&M
shoes - CCC


Buziaki:*
Meery.





Komentarze

  1. Pasuje do Ciebie taka stylizacja :) I jak na Kwidzyn dość odważnie! Modą trzeba się bawić. Teraz dziewczyny często stylizują się mega podobnie, co nie jest oryginalne. Bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo mi miło ! Zauważyłam właśnie, trzeba mieć w sobie trochę kreatywności. Pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Znane marki i ich podróbki!

Olej Kokosowy na włosy!

Typy Figur 2