Happy Valentine's Day !

Hej kochani! 

Przepiękny poranek gdy budzisz się przez pocałunek najukochańszego mężczyzny na świecie i widzisz jego uśmiechnięta twarz.. jak bardzo się cieszy, że wrócił w końcu do domu ☺️🙈




Jestem bardzo szczęśliwa ! I nie chodzi mi o dzisiejszy dzień... Gdyż takie dni pełne radości, miłości czy też nawet smutku (bo nie ma takich osób u których zawsze jest idealnie) są codziennie, po prostu chodzi oto iż wiem, że mam i że moge, ale to zawsze mogę polegać na swoim mężczyźnie . W każdej chwili. Zawsze mnie wspiera i jest przy mnie. Trzymając tą przysłowiową `rękę na pulsie`. I za to jestem mu wdzięczna, a przede wszystkim bardzo dumna. Ponieważ mam skarb. I Wydaje mi się, że każdy powinien mieć taką osobę przy swoim boku. Bo to jest bardzo potrzebne. I nieważne czy to mama, przyjaciółka, siostra, nieważne kto. Ważne abyśmy czuli, że w tym zwariowany życiu nie jesteśmy sami. Abyśmy zawsze mogli dostrzec te białe światełko, nie w pojedynkę tylko w parze. Tak jest o wiele prościej.



















Dla wszystkich moich obserwatorów
życzę wszystkiego co najlepsze i dużo miłości. 
Udanych Walentynek:*



Ps. A jak wam minął dzisiejszy dzień? :* 


Marynarka, Pierścionki  - HM
Sweterek, Naszyjnik, Kolczyki - Reserved 
Bransoletki - Briju, Mohito 
Spodnie - Bershka 
Buty - Nike


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Znane marki i ich podróbki!

Olej Kokosowy na włosy!

Typy Figur 2