Inspiration

Hejka !


Dzisiejszy post dotyczy moich inspiracji, które staram się śledzić na bieżąco i z których czerpię tyle ile mogę. Po raz kolejny wylądowałam w szpitalu (krucho u mnie z tym zdrowiem, ale trzeba dawać radę i nie zwalniać tempa), tak więc wyszukałam dla was moje kobietki, które uwielbiam, które mają w sobie sporo zapału aby to wszystko pchać w górę i piąć się w coraz to wyższy szczebel! Może i kiedyś Ja będę dla kogoś inspiracją. Mam cichą nadzieję, że to co mam w serduchu przeleje na inne osoby, które chętnie będą mnie w tym wspierały. No to zaczynamy!



Tamara Gonzalez Perea

Piękną kobieta, bardzo urocza, mega kolorowa i otwarta na szaleństwa czyli to co lubię najbardziej !




Julia Kuczyńska

Przepiękna istota! Bardzo szalona, kreatywna i pełna różnych ciekawych pomysłów. Uwielbiam ją pod każdym względem, to jest typ kobiety, który ja preferuję i podziwiam. Moja inspiracja!

www.maffashion.pl

Jessica Mercedes

Delikatna kobietka, a zarazem twarda i nie do zatrzymania! Pełna energii i uroku, którym zaraża wszystkich dookoła.





Gigi Hadid

Kobieta nieziemska! Jej spojrzenie mówi samo za siebie i wie czego chce. Moja ulubiona Modelka i inspiracja.



Pozdrawiam :*

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Znane marki i ich podróbki!

Olej Kokosowy na włosy!

Typy Figur 2