Casual Style

Heeeja, Hej ✋✋

U kogo jeszcze leży śnieg?? Bo uu.. mnie tylko na zdjęciach ( za to jest deszcz ) 👊  Już powoli męczy mnie taka pogoda. Chciałabym CIEPEŁKO.. zbyt mało tego słońca. Na dniach niby w końcu ma się poprawić 😉 zobaczymy...😶
No, a na zdjęciach po za śnieżnym puchem. Przedstawiam wam mój look. Hm.. co sądzicie? 
Ja jestem zdecydowanie fanką tego typu - Outfit'u! 
Lubię luuuuuuz! Dużo luuuuuuzu.!
Czy to inspektor gadżet? 😀
Mateusz mnie tak nazywa gdy tylko wskoczę w płaszcz typu trencz 🙈
Pod trenczem znajduje się jeszcze jeden płaszczyk. Zdziwieni?
Ja ostatnio często / gęsto narzucam na siebie dwie kurteczki. Podoba mi się to!
Oczywiście jak już może wiecie. Tego sezonU: Wiosna/Lato będą modne wszystkie odcienie żółtego.
Więc do tej stylizacji idealnie wpasował mi się tu musztardowy golfik w prążki, natomiast pod golfikiem znajduje się długa czarna koszulka. Dodatkowym elementem są duże dość szerokie, ale eleganckie spodnie. W mega kolorze. NUDZIAK - to również mój faworyt ( nie tylko na pazurkach ). Tutaj nie widać, ale spodnie w talii są bardzo ładnie zwężone. Ku dołowi zreszta również. Obuwie sportowe - chyba jedyna rozsądna opcja, jeżeli chodzi o całość. 
No i to wkomponowanie się z tłem, mmmm.. 😎
aa Wy co sądzicie?? Wasz gust? Dajcie znać!
Buziaczki, Meery_GaF 💋






















Kolczyki - H&M
Zegarek - APART
Trencz - s.OLIVER
Płaszczyk - H&M
Golfik - H&M
Koszulka - TERRANOVA 
Spodnie - SH
Buty - NIKE 

Komentarze

  1. Też z utęsknieniem wyczekuję lata 😉 połączenie tego musztardowego golfa i jasnego trenczu to strzał w dziesiątkę 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Bardzo w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię i zimę oraz lato, fajnie wyszłaś w tej stylizacji. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Choć sama nie przepadam za szerokimi ubraniami to muszę przyznać, że Tobie to naprawdę pasuje. Ładne zdjęcia. Sceneria piękna, ale też już z upragnieniem czekam na cieplejsze dni. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna stylizacja, ja osobiście nie przepadam za lużnymi ubraniami .

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi w żółtym nie do twarzy, ale twoja stylizacja wygląda całkiem fajnie :) Dla mnie najlepszy jest płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka oryginalna stylizacja! Nie wiem czy sama bym się tak ubrała, ale Ty wyglądasz w tym naprawdę dobrze!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: https://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Znane marki i ich podróbki!

Olej Kokosowy na włosy!

Typy Figur 2