VOGUE Polska

Witam Kochani!

Przyszła pora na moje oczywiste wypowiedzenie się na temat naszego Polskiego Vogue'a ✋
Zacznijmy od tego, iż to jest bardzo ważna i historyczna chwila dla naszego modowego społeczeństwa.
Duża część ludzi odezwała się z pozytywnymi i negatywnymi opiniami. A co sądzę o tym ja ?
Moje odczucia kiedy wzięłam do ręki świeżutkie czasopismo było jednoznaczne. Byłam ogromnie zdumiona i zachwycona. Przypuszczałam, że Anja Rubik będzie na pierwszej okładce Vogue i nie myliłam się. No, ale gdy już zobaczyłam całość nie sądziłam, że tak się zachwycę. Okładka jest oczywista, świeża i pełna klasycznego stylu. Minimalizm to jest coś co uwielbiam, chodz sam nie jestem minimalistyczną osobą. Natomiast okładka u mnie wywołała wielkie WOW! Coś co bardzo mi się podoba to, to, że okładka powstała u nas w Polsce w stolicy. Dwie przepiękne modelki Małgosia Bela oraz Anja Rubik. W naturalnym świetle oraz warunkach bez jakichkolwiek 'Ulepszaczy', jak może wiecie fotograf, który przyczynił się do powstania tej okładki - uwielbia pracować przy naturalnym świetle bez lamp i innych pomocnych sprzętów. Zazwyczaj zdjęcia robi telefonem (mowa o portretach), ale przy takich sytuacjach modowych używa aparatu. To jest jego znak rozpoznawczy. Fotograf, to Juergen Teller. Szczerze podziwiam! Jego zdjęcia przedstawię poniżej. No, ale nie może być tak cały czas miło... Fakt jest jeden mały, ale dość istotny mankament - reklamy! Jest ich zbyt dużo.. Reklamy, na codzień oglądamy w telewizji i nie oto chodzi aby tak piękne kobiece czasopismo było przesiąknięte reklamami. Myślę, że komentarze ludzi i wszystkie opinie na ten temat dotrą do nich i zmienią to. Wiadomo i wszystko jest zrozumiałe, to pierwsze wydanie. Ludzie muszą się oswoić i oni też sami muszą się przyzwyczaić, wkręcić się w to. Początki bywają trudne, ale z czasem jest coraz lepiej! Cena pierwszego wydania, to 16,90. A ilość stron 360. No, ale myśle, że cena na pewno się zmieni i że ilość stron też ulegnie zmianie.

Ciekawostka:!
1. Pierwsze wydanie kobiecego czasopisma nastąpiło w 1892 roku, w Stanach Zjednoczonych.
2. Vogue wydawany jest w krajach takich jak: Brazylia, Australia, Chiny, Indie, Francja, Korea Południowa, Japonia, Meksyk, Niemcy, Polska, Portugalia, Rosja, Holandia, Hiszpania, Grecja, Stany Zjednoczone, Tajwan, Turcja, Wielka Brytania, Tajlandia, Ukraina oraz Włochy
3. Vogue - Miesięcznik























Jurgen Teller
























Dajcie znać co wy sądzicie 😊
Miłego dnia :* 

Komentarze

  1. Bardzo dużo zdjęć i fajne ciekawostki-super! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne te zdjęcia, dziwne przesłania mają niektóre.

    OdpowiedzUsuń
  3. DO mnie ta gazeta w ogóle nie przemawia - nie podoba mi się jej okładka, a sesja Rubik to dla mnie jakiś szok (negatywny) :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda,że tak późno zdecydowano się na polska wersje tego magazynu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! Sama kupiłam Vogue i jestem zachwycona okładką jak i zawartością w środku! To duży krok dla Nas. Pozdrawiam, poulciak

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia fajnych ciuchów. Podoba mi się :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wpis :) mam gazetę leży w na półce, jeszcze jej nie czytałam 😂😄 ale na pierwszy rzut oka jak dla mnie dużo inspiracji modowych jak dla mnie :))

    sweet-pink6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba skuszę się kupić w końcu to czasopismo :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wczoraj odebrałam ten numer więc jeszcze nie zdążyłam przeczytać całej zawartości, ale okładka niezbyt mi się podoba. Wiem, że wykonał ją artysta i jest bardzo przemyślana, ale i tak do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się bardzo podobała ta nowa okładka ,a dużo osób narzekało
    http://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się mega podoba ta okładka i te zdjęcia, są takie "surowe" ciężko mi to opisać ale stanowczo mają coś w sobie i dlatego sporej ilości osób nie przypadną te zdjęcia do gustu

    OdpowiedzUsuń
  12. wow such a gorgeous pictures lovely post dear..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Znane marki i ich podróbki!

Olej Kokosowy na włosy!

Typy Figur 2