#ZIMA


Hej Kochani! 

W końcu po kilku dobrych godzinach udało mi się dodać post 😅 Juuuhuuu! Obowiązki domowe poszły w niepamięć, ale niestety późną porą one dadzą o sobie znać... Na chwilę obecną kompletnie się tym nie przejmuję 😄 Za oknami, w końcu wyczekiwany śnieżek, jejku ale ja się tym jaram! Nawet nie będę tego ukrywać. Mam nadzieję, że taka piękna pogoda utrzyma się dość długo, bo przecież kto nie lubiłby śniegu ? 🙈  Z racji tego, że mamy już prawdziwą zimę, to chciałam wam pokazać jaką stylizację dla was przygotowałam. aaaaa, więc... 👇 
Obowiązkowo czapka, czarna klasyczna czapaja bez żadnych tam pomponów. Czarny płaszczyk w białą dużą kratę, na to cieplutka wzorzysta pelerynka. Z racji tego, że jestem zmarzluchem, to nie mogło obyć się bez niej. Pudrowy kolor okupuje większą część mojej garderoby, a więc duży mięciutki szal coś co musi być zawsze przy takiej porze roku, bo ( widziałam osoby, które tego elementu nie noszą). Nie chciałam się też rozbierać, ponieważ jest zimno i niestety dobrze nie widać co mam na sobie pod płaszczykiem, ale mniej więcej wam opiszę - jest to dłuższa bluzeczka w beżowym kolorze, aby nie było nudno dałam czarną siateczkową koszulkę - ostatnio moja ulubiona. Standardowo spodnie z wysokim stanem. Oczywiście całoś podkręciłam dodatkami czyli makijażem, biżuterią, torebeczką z motywem Minnie Mouse i papciakami z pięknymi wzorami - oczywiście RÓŻOWYMI ! 💕 aaaa i czarne rękawiczki z pomponikiem - tak słodko to wygląda 😋 
Mam nadzieje, że zimowa stylizacja przypadła do gustu ! Buzkiiiii 😘



































 Czapka - H&M
Płaszczyk - H&M
Narzutka - F&F
Szal - H&M
Rękawiczki - H&M
Biżuteria - H&M 
Zegarek - APART 
Torebeczka - RESERVED KIDS
Bluzka - RESERVED
Koszulka - MEDICINE
Spodnie - MEDICINE
Buty - DeeZee

Komentarze

  1. Płaszczyk i narzutka są obłędne! <3 Zakochałam się :)
    Śliczne pazurki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow cudownie wyglądasz w tej stylizacji <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz świetnie. Bardzo przypadła mi do gustu twojaa stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz Kochana rewelacyjnie! Świetne połączenia.
    U Nas niestety szybko spadł śnieg i tak samo szybko stopniał:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja świetna, bardzo w Twoim stylu. Chociaż bardziej by Ci pasowały troszkę delikatniejsze brwi, przez to ze są tak ciemne i trochę szerokie zwracają na siebie niepotrzebnie uwagę. Co nie zmienia faktu, że i tak pięknie wyglądasz! ��

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Znane marki i ich podróbki!

Olej Kokosowy na włosy!

Typy Figur 2