Pomysł na - Kalendarz Adwentowy


Hej Kochani ! 


Przychodzę do was z fajnym pomysłem na stworzenie samemu sobie - Kalendarza Adwentowego. 
A wiecie w ogóle co to jest Kalendarz Adwentowy ?? 
Kalendarz adwentowy to specjalny kalendarz służący do odliczania dni od pierwszego dnia adwentu do Wigilii Bożego Narodzenia. Pomysł pochodzi z XIX wieku od niemieckich luteranów. Zwyczaj ten znany jest i pielęgnowany w wielu krajach na całym świecie w rodzinach chrześcijańskich. 
👍 Taka mała przypominajka 👍

 Stworzyłam w swojej głowie super pomysł, oczywiście nie obyło się bez konsultacji z bliskimi. Zawsze lepiej aby ktoś spojrzał na to z innej strony. Myślałam już o tym, od dawien dawna, zresztą odkąd mam dziecko moja głowa stała się bardziej kreatywna i mam 'chęć' do robienia takich samodzielnych prac. Z czego jestem niezmiernie zadowolona. Samodzielność oraz pomysłowość, a mało tego świetny sposób na zabawę z rodziną. Daje dużo przyjemności i ogromną satysfakcję. Generalnie robienie takich prac wcale nie należy do łatwych jakby mogło się wydawać. Potrzeba troszkę się natrudzić aby fajnie to wszystko zorganizować. Na szczęście, chyba Ja dałam radę 👀 Mój pierwszy samodzielny Kalendarzyk 😋 Zawsze i w sumie odkąd pamiętam, mama kupowała nam kalendarzyki z czekoladkami, ale wydaje mi się, że z tego wyrosłam. Więc pomyślałam o czymś dla starszych - 'Dzieci'. Również w sklepach możecie kupić gotowe kalendarzyki i nie mówię tu o kalendarzykach ze słodkościami 😀 Chodzi mi o kosmetyczne czy też akcesorialne, tyle, że na odwrocie opakowania możecie podglądnąć cóż to za produkty i Tu jest SZKOPUŁ... Bo to sprzedający narzuca wam, co w tym środku znajdziecie. A nie chodzi oto aby produkt miał być nieużywany, ale oto, aby miał cieszyć i abyśmy chcieli chętnie po nie sięgać. Więc ja odniosłam się do chęci posiadania rzeczy, których nie mam, a bardzo chciałam mieć. 
Małe, Średnie i Duże.. prezenty z dnia na dzień, to chyba idealny sposób nawet na miesiące niekoniecznie adwentowe. 
Teraz pokaże wam czego użyłam do mojej pracy i jak to wszystko powstało. 



Na sam początek zakupiłam ozdobny papier.



Wybrałam klasyczną czerwień z bielą. Zwykły papier, zakupiony w Ikea. 
Następnie... przybory.
Flamastry, kolorowe długopisy, nożyczki, itp. 
Tak jak widać na poniższych zdjęciach :)



 Sznureczki są dość istotna sprawa ponieważ nimi wiązałam moje 'Cukierasy'. 
Oczywiście możecie tutaj szaleć z dowolnymi kolorami sznurków. 
Ja wybrałam te i Również znajdziecie je w Ikea.


Gdy już wszystko mam przygotowane, to zabrałam się za wycinanie prostokątów z mojego papieru ozdobnego, prostokąty wycinałam o różnych wielkościach. W zależności od tego co miało się na nich znaleźć i jak wielkie miałoby to być, a w kolejnym etapie, na karteczkach zapisałam pierwsze słowa danego produktu.


Kolejnym krokiem, z zapisanych karteczek było zrobienie woreczka. Ja dla ułatwienia sobie sprawy, zrobiłam również małe kuleczki i umieściłam je na środkowej części karteczki, co by mi lepiej pozwoliło zawiązać naszego cukiereczka. 


Wybór pojemnika do którego wrzuciłam swoje przyjemności. 




Do tego stworzyłam samodzielny miesiąc z kalendarza, po swojemu przyozdobiłam. Oczywiście każdy ma inną inwersję twórczą. Więc można się bawić. U mnie wygląda bynajmniej to w ten sposób, a Czerwonym kolorem odznaczyłam dni Adwentowe. Zostawiłam większe kratki, ponieważ w nie będę wpisywać produkt, które wylosowałam danego dnia.


Moje: małe, średnie, duże rzeczy zapakowałam do osobnego pojemnika aby wszystko leżało w jednym miejscu, a ja będę odkopywała daną rzecz którą wylosuję. 


Oczywiście każdy może wykorzystać ten sposób kalendarzyka zupełnie inaczej :) 
Ja zrealizowałam go właśnie tak. 
Mam nadzieje, że pomysł się spodoba i ktoś zainspiruje się takim oto kalendarzykiem adwentowym.
A jeżeli ktoś jest Ciekawy co tam w środku się znajduje, to serdecznie zapraszam na mojego Instagram Klik od 1-go będę równo z Wami otwierała mój kalendarzyk. 

Całuski Meery_GaF 💋💋



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Znane marki i ich podróbki!

Olej Kokosowy na włosy!

Typy Figur 2