Wszystko ma swój urok




No i moi Kochani tak jak pisałam we wczorajszym poście, zmieniłam tylko wierzchnie stylizacji. Dodatkowo dodałam cieniutki jasnobrązowy paseczek i okulary. Wystarczy zmienić lub dodać jakiś element ubioru i stylizacja wydaje się zupełnie inna, nabiera innej charyzmy. Kolorowa narzutka powoduję to, że look wygląda na dość szalony, a za to brązowe elementy nadają spokoju i elegancji. Poniekąd narzutki są teraz bardzo modne i ładnie się prezentują, dlatego też nie może ich zabraknąć. Przede wszystkim pasują do wielu outfitów. Więc można przebierać do woli, jak komu odpowiada. Także, wydaje mi się, że i tu wszystko idealnie współgra i ma swój urok. Oczywiście tak jak wspomniałam 'wszystko wedle gust'. A jak to wygląda waszym zdaniem?
Oglądajcie!
























Narzutka - New Look 
Top - Asos
Spodenki - sh

Torba - Zara
Buty - CCC

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Znane marki i ich podróbki!

Olej Kokosowy na włosy!

Typy Figur 2