Szarość



Witam!
Moja stylizacja na szare dni.
 Uwielbiam czerń, szarość, ale ostatnio w mojej szafie zawitały kolorki cieliste
Lekkie mięciutkie leginsy, których prawie nie czuć na nogach. 
Świetnie się sprawdzają w każdym outficie . 
Modna kurtka z dłuższym tyłem.
 Elegancka i również sportowa. 
Buty na podwyższeniu modne tego sezonu. 
Marynarka czarna dłuższa ładnie się komponuje z szarością oraz cielistym kolorkiem. 
Zwiewna bluzeczka z miękkiego materiału też wykończona dłuższym tyłem.
 Co do torebki wydaję mi się, że, czy duża czy mała również dobrze by wpasowała się w tą stylizację. 
Ja akurat skusiłam się na małą czarną :) 
Mam nadzieję, że lekka prosta stylizacja na szare ponure dni idealnie sprawdzi się również i u was. 
Pozdrawiam i zapraszam na następne posty.
Buziaki :* 






















glasses - Sinsay

jacket - butik Złota Ciżemka

jacket - Casual

blouse - butik Włoski 

handbag - Mischa

leggings - New Yorker

shoes - CCC



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Znane marki i ich podróbki!

Olej Kokosowy na włosy!

Typy Figur 2