#schooltime


heeeeejka!

Coooo tam u Was? Dawno nic tu nie wrzucałam, ale czas najwyższy to zmienić 😍 Często i gęsto jestem na Instagramie 👉 Meery_GaF , więc jeżeli wolicie być na bierząco z moimi postami to zapraszam serdecznie do śledzenia mojego profilu 😊 A dziś dość fajna i luźna stylizacja do szkoły. Zazwyczaj mam problem z ubraniem się na tego typu wyjścia, ponieważ wychodząc rano z domu jest dość chłodno, a póżniej pogoda się zmienia i ciężko jest się wpasować w "Klimat", a jak wiadomo nie każdemu chce się targać masę tobołów... Dlatego też postawiłam na taki look. Maxi spódnica jest dla mnie idealnym rozwiązaniem, iż jest ona długa co sprawi, że okryje nam nogi gdy będzie chłodniej, a zarazem wykonana jest z rozciągliwego materiału, co sprawia, że jest zwiewna i nie ma opcji żebyśmy się w niej upocili. Do tego biały T-shirt, wygodne mokasyny, duża pojemna torba - ten worek z H&M jest sztosem totalnym! Tego sezonu mój nr.1! Pomieści wszystko iii... wszystkich 😅 I to za jedyne 6 zł, znajdziecie te i inne torby przy kasach. Aaaaa, na to narzuciłam katanke w kolorze  brudnego różu. Ta kurteczka ma tyle lat co ja, nosiła ją moja mama 😍 Ponadczasowy HIT 💥 I jak wiadomo nie obejdzie się bez dodatków 💁 Jak wam się podoba taka stylóweczka? Lubcie takie spódnice czy wolicie raczej spodnie? Daj Cię znać w komentarzach, a teraz życzę wam miłego wieczorku 💋 
















       




Okulary, Koszulka, Worek - H&M
Zegarek - APART
Naszyjnik - AVON
Spódnica - KIK
Buty - ROYAL FASHION


Komentarze

  1. lubię basicowe zestawy! dla mnie bomba

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna i wygodna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna i luźna stylizacja :) na upały idealna <3

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie urzekły dodatki - torba i buty są naprawdę piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna, prosta stylizacja ;) Wspaniała spódnica
    https://zoio.pl/odziez-damska/spodnice :D A torba przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa stylizacja :)
    Fajne zdjęcia nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! 😃 torba jest wyśmienita - przyciąga uwagę!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Znane marki i ich podróbki!

Olej Kokosowy na włosy!

Typy Figur 2