Deser Chia

hejka 👋👋

Chyba każdy z nas uwielbia wszelkiego rodzaju deserki, koktajle czy też świeżo wyciskane soki 👅 Ja ostatnio skusiłam się na deser Chia! Nie wiedzieć czemu robiłam go pierwszy raz, a okazał się być bardzo smaczny. Może natchnęły mnie na to świeże truskawki, tak pięknie pachniały w sklepie, nie mogłam się oprzeć.


Jak przyrządzić tak smakowicie wyglądający deser 👇

Składniki:

👉100ml mleka 
👉puszkę mleka kokosowego
👉4 czubate łyżki nasion Chia
👉2 łyżki miodu
👉1 łyżeczka ekstraktu waniliowego
👉maliny, truskawki, borówki mogą być też inne owoce 

Jak przyrządzić:
Do miski wlewamy mleko kokosowe i melko krowie, dodajemy miód i wsypujemy nasionka Chia, a na końcu ekstrat z wanilii. Dla lepszego uzyskania smaku i szybszego połączenia się składników potraktowałam wszystko mikserem. Gdy już nasze składniki są dobrze wymieszane, mieszankę odstawiamy do lodówki na kilka godzin, po to aby Chia była miękka i wchłonęła część naszego mleczka. Na końcu całego procesu zmiksowałam trusawki, tak by powstał mus. Mus wlewamy na dolną warstwę lub na górną, w zależności od upodobań. Następnie dodajemy warstwę z nasionkami i na końcu całość dekorujemy świeżutkimi owocami 💕 Smaczne i proste! 


Nasiona Chia znajdziecie w Rossmannie!

Komentarze

  1. zapisuje bo musze go zrobic <3

    Obserwuje.

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale narobiłam sobie smaka :)
    http://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam :D wygląda nieziemsko <3

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej ale mi zrobiłaś smaka na takie pyszności <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bajecznie na pewno spróbuje Twojego przepisu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda obłędnie!! Czy mleko krowie można zastąpić sojowym?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ślicznie to wygląda! Żałuje, że nie mam blendera ale jakoś dam rade :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Znane marki i ich podróbki!

Olej Kokosowy na włosy!

Typy Figur 2