Hello spring


Witam Kochani!

Wiosna zbliża się do nas wielkimi krokami. 
Ja już powoli chowam zimowe kurtki i mam nadzieję, że nie będę musiała ich ponownie wyciągać.
Wy czujecie nadchodzącą wiosnę ? :) 








Mój dzisiejszy look idealnie wkomponował się wizerunek lasu. 
Będąc w ciąży staram się dobierać rzeczy, które mam w swojej garderobie. Tak by były ciekawie połączone. Moim motywem jest, aby czuć się kobieco, a przede wszystkim wygodnie. Po ciąży oczywiście zacznę szaleć z kolorami. Mam już dużo pomysłów.
wprost nie mogę się doczekać!
aaaa... wracając
Dziś postawiłam na czarny płaszczyk z haftami. Płaszczyk połączyłam z beżową bluzeczką na długi rękaw z miękkiego materiału oraz spodnie w kolorze khaki, które przez to mogą nadawać ciężkości outfitowi. Dlatego też całość owiałam dużym puszystym szalem w odcieniu pudrowego różu, który nadaje tej delikatności, lekkości. Dodatkowo pojawiły się krótkie czarne kaloszki. Myślę, że idealnie tu pasują oraz mała czarna torebeczka. Dodatkowymi elementami są tu: okulary, zegarek, pierścionki oraz futrzany breloczek przy torebce.
Co sądzicie o takim zestawieniu ? :)














Mam nadzieje, że się podoba :)))

a już niedługo post dotyczący moich inspiracji ! 
buziaki :*

Płaszcz, Spodnie, Pierścionki - HM
Okulary, Brelok - SinSay 
Bluzka - Reserved 
Zegarek - Casio
Szal - C&A
Buty - eButik

Komentarze

  1. Podoba mi się ta stylizacja;)
    Obserwuje;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie;)
    https://okiembaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Do twarzy Ci z brzuszkiem, nawet bardzo do twarzy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jeszcze 55 dni i brzuszek zniknie :)) ale dziękuje :*

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Znane marki i ich podróbki!

Olej Kokosowy na włosy!

Typy Figur 2