Hair Care

Witam wszystkich!

Dziś troszkę wypowiem się na temat moich produktów, które testuje już od dawien dawna. No i muszę przyznać, że jestem mile zaskoczona.
 Polecam te produkty z ręka na sercu.
 Może zacznę od samego czubka głowy, a kolejny post co do skóry twarzy już wkrótce :) 
Znacie lub używacie produkty od marki Jantar ?
Jeżeli nie. To zachęcam do zerknięcia i przetestowania.

Tu mam szampon, który nie pachnie jakoś szczególnie, ale ma za zadanie pomóc naszym włosom. Ja niestety mam słabe, łamliwe, rozdwajające się oraz wypadające. I odkąd go stosuje kondycja moich włosów znacznie się poprawiła. Są pełne blasku, odżywione, jedwabiste, nie wypadają, miękkie, lśniące oraz podatne na układanie. A co najważniejsze włosy nie są przetłuszczone. 



Kolejny preparat z tej serii to odżywka.
 Tak jak wspomniałam wyżej moje włosy strasznie wypadaja lub po prostu są łamliwe. Ta odżywka jest idealna do dorastających włosków. Ile kobiet ma ten sam probelem, co ja ? Gdy już wysuszymy włosy i wyprostujemy to na czubku głowy mamy pełno 'antenek' lub wyglądamy jakby nas 'prąd popieścił', znacie to? Chyba żadna kobieta tego nie lubi :) Więc to jest produkt idealny dla ciebie. Ja przetestowałam i na pewno z niego nie zrezygnuje. Wstarczy po umyciu spryskać czubek głowy i wmasować, by odżywka lepiej się wchłonęła.
Proste i skuteczne.



Jeżeli chodzi jeszcze o produkty do pielęgnacji włosów stosuje również schauma CREAM & OIL oraz SILK & COMB, pielęgnujący spray bez spłukiwania od Schwarzkopf. Niestety silk & comb skończył mi się, ale jest super do włosów,  które nie chcą dać rozczesać się po umyciu. Tylko z góry uprzedzam nie psikajcie zbyt dużej ilości, ponieważ później wasze włosy mogą wyglądać na przetłuszczone.



Pewnie każda kobieta która dba o włosy jest w posiadaniu pewnej małej białej buteleczki, mowa tu o jedwabiu od Biosilk. Dwie kropelki rozcieramy na rączkach i wmasowujemy w końcówki naszych włosów. Oczywiście ja stosuje go, gdy zwyczajnie mi się o nim przypomni. Lecz nie ukrywam, że też mi pomaga na moje łamliwe końcówki. 



No i już ostatni produkt, ale niestety jeszcze nie stosowałam. Może któraś z was używała tego szamponu ? Jeżeli tak to dajcie znać jak u was się sprawdził i czy polecacie. Jestem ciekawa.


I CO NAJWAŻNIEJSZE W TYM WSZYSTKIM.
Gdy już wysuszycie włosy, pamiętajcie aby ten proces zakończyć zimnym powietrzem. Ponieważ wtedy nasze łuski włosowe mogą spokojnie się zamknąć w celu nadania odpowiedniego połysku i wygładzania, a także właściwego ich ułożenia. 
Mam nadzieje, że komuś pomogłam w ten sposób.
Piszcie co o tym sądzicie i dajcie znać jakie wasze odczucia po stosowaniu tych produktów.
Wszystko znajdziecie w Rossmanie za naprawdę przystępna cenę.
 Buziaki :* 

Komentarze

  1. Mam podobne problemy z włosami, a o zestawie Jantar słyszałam już nie raz- wszyscy go zachwalają. Myślę więc, że też się skuszę, jak tylko skończę szampon i odżywkę, których teraz używam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wypróbuje może akurat będą te produkty odpowiednie dla twoich włosów, buźka 💋

      Usuń
  2. Jeśli chodzi o jantara to na mnie najlepiej działa ich wcierka , reszta ich produktów raczej przesusza mi włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie nie każdy ma taka sama strukturę włosa i nie wszystko będzie odpowiednie :) Pozdrawiam !

      Usuń
  3. no właśnie czy nie wysuszają,ostanio radicalem sobie zrobiłam siano,coś na pewno spróbuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie się sprawdziło także trzeba próbować :)

      Usuń
  4. Miałam ten szampon, i dla mnie był super ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Znane marki i ich podróbki!

Olej Kokosowy na włosy!

Typy Figur 2